.

HELLEN Evropska Stalak Željezo uljana Slika Uramiti Fotografiju Smjestiti Pod Stojiš Izložena Stajati Poster Stajati Sliku Držač Venčanje T-20-4-13

HELLEN Evropska Stalak Željezo uljana Slika Uramiti Fotografiju Smjestiti Pod Stojiš Izložena Stajati Poster

KM 132.46

Dostupnost
Dostupno za naručivanje

★ [Detalje] Veličine : 45 * 130cm, 50 * 155 cm / Materijal : Metal (Željezo) / Boja : Zlato, Roze;. ★ [Materijal karakteristike] Napravljen od visokog kvaliteta prefinjena željeza, nije lako da se deformiše, jake varenje, veliki prostor dizajn, pogodan za razne veličine crtež odbora;. ★ [Prednost lanac povuci dizajn mogu prilagoditi nazad nagnuti ugao police naći ugao ti treba.Gore i dolje sliders može se postići, gore i dolje, prilagođavanje artboard;. ★ [Prenosni] Kad nije u upotrebi, to može biti propala, zauzima ne prostora i lako nositi;. ★ [Toplo Poklon] Lijepa i praktične, to je najbolji izbor za kafića, studio, restoranima, klubova, galerija, izložbe i više!.Fleksibilan oglašavanje okvir je veoma jednostavno koristiti i pogodni za većinu posteri, fotografije, itd.Idealna za otvorenom koristiti, reklame, prikaži sliku i više!specification Size : 45 * 130 cm, 50 * 155 cm Material : metal (željezo) Boja : zlato, pink Applicable scenu : pogodan za nekretnine propagandu, venčanje scene, trgovi, parkovi, raznim mjestima to treba da bude izložen.napomena : 1. Ovaj proizvod sadrži nema drugih pribor (bez crtanje)!2. Priručnik za mjerenje ovaj proizvod, greška je 1 ~ 2cm.molim te, oprosti.3. Zbog osvjetljenje problema, ovaj proizvod možda boja razlika, molim te, oprosti mi.4. Koristimo međunarodni logistika, obično proizvod isporuka vrijeme je 10-15 dana, molim te budi strpljiv.brzu : 1. O veličine : priručnik za mjerenje, tamo će biti sa 1 : 3 cm greška, molim vas da se odnose na stvarnog veličine proizvod received2. O hromatska odstupanje : Sve proizvode na to, ali zbog različitih faktora kao pucnjave tehnologija, svjetlo, prikaži parametara, hromatska odstupanje će biti mali.Između prave boje i dobili fotografije.Molim te da se odnose na stvarnog proizvod primio, molim te, oprosti mi.

O proizvodu